Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Smart Deployment Kft. (székhely: 1223 Budapest, Gyula vezér út 59. A. ép. 2. a., adószám: 27902606-2-43), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett smartdeployment.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Az Ügyfél csak akkor veheti igénybe jelen webáruház szolgáltatásait, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti azokat magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve:Smart Deployment Kft.
A szolgáltató székhelye:1223 Budapest, Gyula vezér út 59. A. ép. 2. a.
A szolgáltató email címe:info@smartdeployment.hu
Telefonszáma:+36 30 967 7865 (H-P 9-17)
Nyilvántartási száma:01-09-356161
Adószáma:27902606-2-43
Illetékes igazgatóság:Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága
A szerződés nyelve:magyar


A tárhely-szolgáltató adatai

A szolgáltató neve:ININET Internet Kft.
A szolgáltató székhelye:1063 Budapest, Szinyei Merse utca 10.
A szolgáltató email címe:info@ininet.hu
Telefonszáma:+36 20 293 9058 (H-P 11-17)
Nyilvántartási száma:01-09-970252
Adószáma:23537646-2-42
Közösségi adószámaHU23537646
Illetékes igazgatóság:Nemzeti Adó- és Vámhivatal Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatósága

Alapvető rendelkezések
1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2. Jelen ÁSZF 2024.01.01-től annak visszavonásáig érvényes és hatálya kiterjed a smartdeployment.hu internetes webáruházra. Az Általános Szerződési Feltételek csak magyar nyelven érhetők el.
3. A webshop és az összes szerzői jogi mű szerzői jogi védelem alatt áll. Tilos másolni, terjeszteni, továbbadni, értékesíteni.
4. Az online felület 0-24h-ig áll az ügyfelek rendelkezésére. Kérdés, hiba vagy javaslat hétköznapokon 09:00 – 17:00 között a +36 30 967 7865 telefonszámon vagy az info@smartdeployment.hu email címen jelezhető.

Adatkezelési szabályok
5. Jelenleg a webáruházban megújuló energiát hasznosító és okos otthonnal kapcsolatos eszközök, kiegészítők, és ezekhez kapcsolódó szolgáltatások vásárolhatók meg.
6. A webshopban található áruk értékesítése kizárólag online felületen történik, mérettől függően csomagautomatába vagy házhozszállítással, szolgáltatás esetén helyszíni kiszállással. A feltüntetett árak minden esetben bruttó árak 27% ÁFA tartalommal. A webshopban megtalálható termékek ára nem tartalmazza a szállítási költséget, mely a kosárban lévő termékek méretétől, a vásárló szállítási címétől és a szállítás módjától függ, összege pedig ezen adatok megadása után válik láthatóvá a 40kg súlyt el nem érő termékeknél. 40kg súlyt meghaladó csomagoknál minden esetben előzetes egyeztetés szükséges.
7. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti az áru nevét, leírását, az áruról fotót jelenít meg. Az áru adatlapján megjelenített képek bizonyos esetekben illusztrációk, de a legtöbb esetben a termékről készülnek. Amennyiben vásárlás előtt az Ügyfélnek a termék adatlapján szereplő adatokhoz képest több információra van szüksége a döntés meghozásához, jelezheti azt az info@smartdeployment.hu email címen vagy a +36 30 967 7865 telefonszámon. A Szolgáltató ezeken az elérhetőségeken hétkönap 09:00 – 17:00 között elérhető.
8. Az alkalmankénti akciók esetében a termék adatlapján feltüntetésre kerül a normál ár és az akciós ár is. Bizonyos esetlekben meghatározott időtartamokra, termékekre vagy célcsoportok számára kedvezményt biztosító kuponok érhetőel el, melyek felhasználási feltételei a kupon hirdetési felületén kerülnek feltüntetésre.

Rendelés menete
9. A vásárláshoz nem szükséges regisztrálni a weboldalon, vendégként is van lehetőség rendelésre. A webshopban elérhető termékekből a Kosárba teszem gombra kattintva lehet a Kosárba helyezni egy vagy több árut. Közvetlenül a kosárba helyezés után a gomb alatt megjelenik egy Kosár gomb, melynek megnyomásával, vagy a jobb felső sarokban lévő kosár ikonra kattintva megtekinthetjük vagy módosíthatjuk a kosár aktuális tartalmát, melynek ellenőrzése után elindíthatjuk a rendelést. Regisztrált vásárló esetén bejelentkezés után a számlázási adatok automatikusan betölthetőek, továbbá megtekinthetőek a korábbi rendelések és azok számlái is. Új vásárló a vásárlás folyamatában regisztrálhat felhasználói fiókot, de ez a vásárlásnak nem feltétele. A rendelés leadásához a csillaggal jelölt mezőket kötelező kitölteni, a többi mező opcionális. A rendszer bizonyos mezők értékét ellenőrzi, és értesíti a vásárlót ha az adott adat nem megfelelő formátumban került beírásra. Az adatok a rendelés véglegesítéséig módosíthatóak. Amennyiben a megrendelés véglegesítése után észlel hibát, mielőbb jelezze a megadott elérhetőségek egyikén. A számlázási adatok, szállítási adatok, szállítási mód, fizetési mód megadása után a rendelés folytatásához az ÁSZF elolvasása szükséges, amennyiben elolvasta és egyetért vele fogadja el. Az utolsó lépés a rendelés véglegesítése, amivel tudomásul veszi, hogy a vásárlás fizetési kötelezettséggel jár. Az oldalon elérhető fizetési opciókból választhat a vásárlási végösszeg kiegyenlítésének módjáról.
10. Amennyiben a kosárban lévő tartalmat törölni vagy módosítani szeretné, úgy a kosárban lévő áruk mellett bal oldalon elhelyezett X gombra nyomva tud egy tételt törölni, vagy a mennyiség mellett szereplő – és + gombokkal tudja módosítani a megvásárolni kívánt mennyiséget. A kosár automatikusan frissül, de a Kosár frissítése gombra kattintva bármikor aktualizálható a tartalma, ha ez valamilyen okból kifolyólag automatikusan nem történt volna meg. További termékeket a Webshopba visszatérve tehet a kosárba.

Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása
11. Fizetési lehetőségek:
Jelenleg a webshopban banki átutalás fizetési lehetőség érhető el.

Banki átutalás: A banki átutalás választása esetén az utaláshoz szükséges információkat az Ügyfél e-mailben kapja meg a vásárlás és a fizetés részleteivel. A rendelés feldolgozása a vásárlás teljes összegének jóváírása után történik meg, amennyiben a megjegyzés rovat vagy az átutaló neve és az átutalt összeg alapján beazonosítható a vásárlás. A folyamat gyorsasága érdekében fontos, hogy az Ügyfél minden estebn adja meg a rendelés azonosítószámát az utalás megjegyzés rovatába.
Utaláshoz szükséges információk:
Számlatulajdonos neve: Smart Deployment Kft.
Pénzintézet neve: CIB Bank
Számlaszám: 10700770-71998387-51100005
Közlemény: Rendelés azonosító szám
Fizetési határidő: 1 munkanap

12. Szállítási információk:
Termékeink nagy méretükből adódóan jelenleg kizárólag házhozszállítással vásárolhatóak meg, melynek díja súlytól, mérettől, távolságtól függően minden esetben egyedi. A kiszállítás összegéhez és a tervezett kiszállítási dátumhoz minden esetben előzetes egyeztetés szükséges.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés:
13. A webshopban leadott megrendelést követően a rendszer automatikus visszaigazolást küld a megrendelés részleteivel. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül a vásárlóhoz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
14. A megrendelések feldolgozása hétköznapokon valósul meg.
15. Általános teljesítési határidő raktáron lévő termékeknél 3-10 munkanap, de maximum a visszaigazolástól számított 15 munkanapon belül. Külső raktáron lévő termékeknél esetenként előfordulhat 20-30 munkanapos határidő is a kiszállításra. Ha a Szolgáltató és az Ügyfél a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató az Ügyfél felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 30 munkanapon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
16. Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről az Ügyfelet haladéktalanul tájékoztatni, valamint az Ügyfél által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 15 napon belül visszatéríteni.

Elállás joga
17. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt áru kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől és visszaküldheti a megrendelt árut. “25. § A fogyasztó csak az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.”
18. Az elállás feltétele, hogy az Ügyfél a Szolgáltatónak írásbeli nyilatkozatot küldjön elektronikusan az info@smartdeployment.hu e-mail címre, melyben jelezze elállási szándékát. A nyilatkozatot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú melléklete tartalmazza. Az esetleges panaszokhoz rendelkezésre áll a kapcsolattartó e-mail címe is: info@smartdeployment.hu. Az áru visszaküldésének költségét az Ügyfél köteles viselni. (Szolgáltató vállalja, hogy a rendeltetésszerűen használt áru kézhezvételétől számított legkésőbb 14 napon belül visszautalja annak árát az Ügyfél által vásárláskor használt bankszámlaszámára.) Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a webshopban található termékek jellegéből adódóan a 14 napos elállás során csak és kizárólag bontatlan csomagolású termék esetén élhet a teljes ár visszaigénylésével. Egyéb esetekben a 14 napos elállás esetén a terméket a Szolgáltató csak értékcsökkenéssel veszi vissza. Az értékcsökkenés megállapítása minden esetben egyedi elbírálás alapján történik.

Garancia, jótállás
19. A Szolgáltató új termékekre 100.000Ft-os értékhatárig 12 hónap, 100.000Ft – 250.000 Ft-os értékhatár között 24 hónap és 250.000Ft értékhatár felett 36 hónap jótállást vállal, amennyiben a termék beszerelése/üzembehelyezése igazolhatóan szakszerűen megtörtént, illetve annak használata rendeltetésszerű volt.
Az ÁSZF-ben nem meghatározott esetekre a 151/2003. Korm. rendelet szabályai vonatkoznak.

Szavatosság
20. Minden a Szolgáltató által forgalmazott árura a Szolgáltató 2 év szavatosságot vállal. Ez a szavatosság azt jelenti, hogy az áru átvétel, illetve beüzemelés időpontjakor megfelelt a szerződésben foglalt adatoknak, illetve az EU-s minőségi előírásoknak. A szavatosság vonatkozik az áru átvételekor, illetve beüzemelése időpontjában az áruban már létező (rejtett-) hibákra, de az ez után létrejövő hibákra a jótállás vonatkozik.

Panaszkezelés
21. Amennyiben az Ügyfél a rendelés kapcsán, esetleg a csomag átvételekor valamilyen gondot észlel, vagy az átvétel után tapasztal problémát, azt szóban vagy írásban jelezheti a Szolgáltató felé.
Használat közben fellépő meghibásodás bejelentéséhez az Ügyfél a +36 30 967 7865 telefonszámon, vagy az info@smartdeployment.hu email címen veheti fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval. Az ügyintézés hétköznapokon 08:00 – 16:00 között történik.
Az Ügyfélenk emailben a következő adatokat szükséges feltüntetnie a gyorsabb ügyintézés érdekében:
-Megrendelő neve
-Kapcsolattartási telefonszám
-Rendelési azonosító (visszaigazoló emailben vagy számlán megtalálható) vagy számla sorszáma, és az áru megnevezése, cikkszáma vagy sorozatszáma
-Hiba vagy panasz típusa és leírása
-Fotó melléklet amennyiben látható a hiba
Minden esetben törekszünk a lehető leghamarabb elintézni a garanciális ügyeket, hogy az ügyfél elégedettségét és a hosszútávú támogatást biztosíthassuk.

Vegyes rendelkezések
22. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Budapest, 2023. December 1.